Založ si blog

Moja krátka politická kariéra

Na odporúčanie môjho bývalého spolužiaka som bezhlavo vstúpil do našej momentálne vládnucej a najpopulárnejšej strany. Ako mladému a perspektívnemu straníkovi mi ponúkli miesto generálneho riaditeľa vo veľkej fabrike. Do práce ma vozili na audine a kávu mi robila mladá, sexi sekretárka – finalistka súťaže miss monokiny. Pár mesiacov po vymenovaní prišla delegácia z Bratislavy a vyzvali ma, aby som prispel čiastkou 5000 € na pohreb člena predsedníctva strany.  Povedal som im, že za päť tisíc pochovám celé predsedníctvo sám. Od vtedy som robil riaditeľa malého závodu. Do práce ma vozili na škodovke a kávu mi robila sekretárka, ktorá mala dva roky do dôchodku. Jedného dňa prišiel okresný tajomník strany a chcel vedieť, prečo som nebol na poslednej schôdzi našej strany. Povedal som mu, že keby som vedel, že bude naozaj posledná, tak určite prídem aj s červeným transparentom. Odvtedy som robil majstra vo výrobe. Do práce som jazdil na vlastnom aute a kávu som si robil sám. V kancelárii som mal na stene obraz predsedu strany a vlády vedľa obrazu zakladateľa fabriky grófa Esterháziho. Krajský predseda mi povedal, aby som toho hajzlíka dal dole. Dal som dole obraz predsedu vlády. Od vtedy kopem na stavbe novej výrobnej haly základy. Do práce jazdím na bicykli a kávu si nosím v termoske. Pred týždňom dobehol ku mne spotený a udychčaný tajomník, aby som si rýchlo dal preč bicykel, že vraj tadiaľ pôjde delegácia na čele s predsedom vlády. Povedal som mu, že bicykel mám zamknutý retiazkou a poistený, takže tam môže pokojne ostať. Od vtedy som nezamestnaný a zametám ulicu.

 

Namiesto múdrych babičiek počúvame blbých psychopatov

21.09.2013

Sociálne siete nám utešene rastú a pribúdajú ako rastie počet prepustených a nepotrestaných zločincov. Nedávno som na jednej z nich čítal pár komentárov, ktoré by boli hodné zápisu do knihy rekordov. V niekoľkých vetách bolo toľko hrubých pravopisných chýb, že mi na zrátanie nestačili prsty na oboch rukách. Fenomén sociálnych sietí naozaj vo významnej miere [...]

Načo nám je?

18.09.2013

Občas sa tak zamyslím, aj keď sa priznám bez mučenia, že to nie je veľmi často. Premýšľam, že načo si my občania platíme vlastne niektoré vládne inštitúcie. Prečo máme napríklad ministerst­vo spravodliv­osti keď na Slovensku­ spravodliv­osť vôbec neexistuje­? Nie je luxus mať generálneho prokurátora keď všetci zločinci, ktorí nemajú hlboko do vrecka a z [...]

Hlásim polohu v Bielorusku

20.05.2013

Vážený pán oný vnútorný minister Kaliňák. Nebudete mi veriť, ale akurát som sa vrátil zo servisu, kde mi opravili rozdrb, pardon pokazenú nápravu na mojej starej embéčke na ktorú som šetril skoro 20 rokov. Tie výtlky čo ste obaja robertkovia sľúbili opraviť, nie a nie zmiznúť z ciest. Niekedy mám dojem, že je na cestách viac výtlkov ako policajtov s radarmi a to je [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

nezbednicok

V živote sa treba pre niečo zapáliť... V krematóriu už bude neskoro

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 9441x
Priemerná čítanosť článkov: 2360x

Autor blogu